
11. 7. 2010, 7. závod, Skály
11.07.2011 19:15Spalující slunce. Tak by se dal nazvat sedmý závod. Tekl asfalt, gumy se pekly, motory hořely, lidská těla se připalovaly.
Na šestý závod nasazuje náš team i do druhého vozu LiPo baterie. Jak se ukázalo , baterie bez problému vydržela celý závod.
Náš team ovšem zanechal na této trati mnohem lepší dojem než minule.
Radko
Po problémech, které jsem měl v sobotním HITu, jsem se zaměřil na kontrolu stavu vozidla po každé odjeté RZ a sledování teploty motoru. Proto jsem včas odhalil povolený kulový čep na řízení. Co se týče samotného závodu, snažil jsem se zejména v první RZ vyvarovat zbytečných chyb, což se mi povedlo. Po několika RZ jsem si vybudoval časový rozestup a nebyl jsem nikým ohrožován. Vyzkoušel jsem proto také jízdu na maximum, ale zjistil jsem že mi přinesla pouze zbytečné chyby. V posledních RZ jsem se vrátil k poklidné, na oko pomalé jízdě, která mi ale přinášela téměř stejné časy jako při riskantní (a více chybující) jízdě.
Klady:
- neustále se zrychluje
Zápory:
- při rychlé jízdě jsou zbytečné chyby
Radko jr.
V klidu, bez jakýchkoliv stresů jsem absolvoval závod. V některých fázích pro mě bylo obtížné udržet auto v rovném směru z důvodu příliš velké citlivosti řízení.
Klady:
- velice pohledná jízda, zejména bez zbytečných chyb
- některé úseky byly projížděny s absolutní jistotou
Zápory:
- příliš velká citlivost v řízení se vyřeší pouze vysílačkou s nastavitelnýmy Expy
—————