11. 7. 2010, 7. závod, Skály

11.07.2011 19:15

Spalující slunce. Tak by se dal nazvat sedmý závod. Tekl asfalt, gumy se pekly, motory hořely, lidská těla se připalovaly.
Na šestý závod nasazuje náš team i do druhého vozu LiPo baterie. Jak se ukázalo , baterie bez problému vydržela celý závod.
Náš team ovšem zanechal na této trati mnohem lepší dojem než minule.

Radko
Po problémech, které jsem měl v sobotním HITu, jsem se zaměřil na kontrolu stavu vozidla po každé odjeté RZ a sledování teploty motoru. Proto jsem včas odhalil povolený kulový čep na řízení. Co se týče samotného závodu, snažil jsem se zejména v první RZ vyvarovat zbytečných chyb, což se mi povedlo. Po několika RZ jsem si vybudoval časový rozestup a nebyl jsem nikým ohrožován. Vyzkoušel jsem proto také jízdu na maximum, ale zjistil jsem že mi přinesla pouze zbytečné chyby. V posledních RZ jsem se vrátil k poklidné, na oko pomalé jízdě, která mi ale přinášela téměř stejné časy jako při riskantní (a více chybující) jízdě.

Klady:

  • neustále se zrychluje

Zápory:

  • při rychlé jízdě jsou zbytečné chyby

 

Radko jr.
V klidu, bez jakýchkoliv stresů jsem absolvoval závod. V některých fázích pro mě bylo obtížné udržet auto v rovném směru z důvodu příliš velké citlivosti řízení.

Klady:

  • velice pohledná jízda, zejména bez zbytečných chyb
  • některé úseky byly projížděny s absolutní jistotou

Zápory:

  • příliš velká citlivost v řízení se vyřeší pouze vysílačkou s nastavitelnýmy Expy

—————

Zpět