15. 8. 2010, 8. závod, kryté parkoviště na autobusovém nádraží

15.08.2011 19:16

Po závodní sobotě čekala náš team závodní neděle. Mělo se jet na okruhu, kde se pořádá HIT. Počasí nám ovšem nepřálo a tak se závod konal pod střechou na parkovišti u autobusového nádraží.
Byla postavena velice technická a úzká trať, která dala vyniknout podvozků s velikým rejdem a rychlými servy, na což náš team v 1. RZ doplatil.

Radko
Po 1. RZ jsem musel nastavit větší EPA na servu, neboť v některých pasážích jsem měl problém se vejít do zatáček. Jak se ukázalo, nastavení bylo správné, čemuž odpovídaly časy minimálně o 10 s. lepší. Sice jsem zajížděl časy okolo 8 místa, ale příliš moc snahy a jízda na hraně v podání Pavla Knotka, který trefil fotobuňku a technické problémy Pavla Fajgara pro ně znamenaly přidělený čas. V poslední RZ Tomášovi Lysákovi přestala fungovat vysílačka (vybité baterie) a proto jsem se posunul na 6. místo. Celý závod jsem jel se základním motorem Johnson a ukázalo se, že na technických tratích se dá konkurovat i mnohem silnějším motorům.

Klady:

  • vyrovnané časy

Zápory:

  • podcenění přípravy nastavení vozidla

 

Radko jr.
Také u mě jsme podcenili nastavení EPA, a proto jsem se v první RZ do zatáček vůbec nemohl vejít a zajel jsem velice špatný čas. V depu jsme potom změnili kompletní nastavení. V následující RZ jsem zajížděl časy lepší o 3 minuty a více oproti 1 RZ.

Klady:

  • každým metrem se zlepšuje

Zápory:

  • podcenění přípravy nastavení vozidla, nebýt zbytečných chyb, mohl být čas v minimálně o 10 s lepší

—————

Zpět