9. 5. 2010, 2. závod, kryté parkoviště na autobusovém nádraží

09.05.2011 19:08

V plné síle se představil náš team na druhém závodu.

Radko
U TB-01 se ukázala změna nastavení jako správný krok. Potlačila se nedotáčivost, auto se do zatáček vrhá s mnohem větší agilitou. Současným problémem se zdá být příliš pomalé servo. Problémem se ukázala výdrž baterií při nasazení 2 vozů. Už proto netrpělivě očekávám LiPo baterie. Nový 17-ti závitový motor prokázal svoje kvality. Ačkoliv byl nasazen lehčí převod, celkově měl vůz lepší zrychlení, Jak to bude s top speedem uvidím až na dalších závodech.
Po velice vyrovnaném souboji jsem porazil Jardu Letnického o 1,3 s a obsadil 11. místo.

Klady:

  • celkově zrychlil

Zápory:

  • v některých RZ se nevyvaroval zbytečných chyb

 

Radko jr.
Po nemoci, díky které nemohl 14 dní trénovat se představil na svém prvním závodu. Cílem bylo dojet do cíle bez zbytečných chyb a netrefit fotobuňku. Ačkoliv byl poslední předvedl hezký výkon, když během jednotlivých RZ zrychloval.

Klady:

  • bezchybná, opatrní jízda

Zápory:

  • musí zrychlit

 

Do příštího závodu náš team plánuje:

  • zrychlení serva řízení pomocí nastavení rychlého přenosu signálu na vysílačce
  • LiPo baterie

Ukázalo se také, že je opravdu potřebné trénovat na vyznačené trati, nikoliv jenom jezdit mezi pár kužely. Proto se pokusíme sehnat nějaké opotřebované schodišťové hrany a kužely pro vytyčení tratí.

—————

Zpět